Intras d.o.o.

4 oglas(a) nudi Intras d.o.o.

Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Važi do:
29.06.2019
Puno radno
Oglas za poziciju Asistenta lanca snabdjevanja (m/ž)Odgovornosti:Pravovremena i optimalna dopuna skladišta bez nestajanja robeKontrola eksternih logističkih dobavljača i kontrola kvaliteta uslugePlaniranje dopuna skladišta i prikupljanje svih relevantnih informacija i podataka za adekvatno planiranje dopune, uključujući informacije od ostalih funkcija preduzećaVođenje evidencije o stanju robe u svim skladištima i tranzitnoj robiSaradnja sa službom nabavke (prokuristom) u poslovima uvoza robe i koordinaciji rada sa špedicijomUgovaranje i organizacija usluga domaćeg prevoza i distribucijeEkspeditivno rješavanje reklamacija na kvalitet proizvoda i nedostataka u dostavi robe u saradnji sa servisom kupaca i vanjskim dobavljačimaOdržavanje i nadogradnja dobrih odnosa i dobre komunikacije sa dobavljačimaVJEŠTINE I KVALIFIKACIJE: Diplomirani ekonomista ili inžinjer tehničke sturke2 godine iskustva na poslovima lanca snabdjevanja i logistikeVisoki nivo sistematičnosti, sistemskog razmišljanja i rješavanja problema kroz sistemAnalitičnost i sposobnost rješavanja kompleksnih zadaća i problemaVisoka inicijativa, liderstvo i beskompromisnost u rješavanju problema vezanih za imanje robe na lageru i lanac snabdjevanjaUpravljanje podacima, informacijama i znanjem – visok nivo znanja rada u bazama podataka, MS Office aplikacijama i ostalim naprednim IT sistemima iz domena logistike (WMS, dinamično rutiranje, itd.)Radno mjesto je vezano za centralni ured firme u Sarajevu.Prijavite se klikom na link „prijava na posao“ i pošaljite nam vaše CV i podatke za kontakt.Više infromacija o Intrasu možete pronaći na web adresi: www.protech.ba
Bugojno, Zenica, Travnik Bosna i Hercegovina
Važi do:
06.06.2019
Puno radno
Prodajni predstavnik (Komercijalist)Zenica / Travnik / BugojnoRadni zadaci:1. Realizacija planova prodaje2. Obilazak klijenata i prezentacija proizvoda3. Pravljenje kvalitetnih narudžbi4. Izlaganje i aranžiranje naših proizvoda na policama u trgovinama5. Građenje dobrih, uspješnih odnosa na relaciji dobavljač - kupac6. Spremnost na konstantno učenje i lični razvojKvalifikacije i vještine:1. Vozačka dozvola B kategorije2. Državljanstvno BiH3. Poželjno je 2 godina iskustva u prodaji4. Poželjno je minimalno praktično iskustvo u radu sa građevinskim materijalima i/ili industrijskom opremomNudimo vam:1. Odlična lična primanja2. Bonus na osnovu ispunjenja ciljeva prodaje3. Edukacija i konstantan profesionalni razvoj4. Službeno vozilo5. Službeni telefonUkoliko ispunjavate uslove, prijavite se na naš oglas i pošaljite vašu biografiju sa motivacionim pismom i preporukama.Oglas je otvoren 7 dana od dana objavljivanja.
Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Važi do:
28.06.2019
Puno radno
Responsibilities:Organization of the procurement process in relation to suppliers abroad and domesticallyNegotiating procurement agreeements with suppliers with mindset of continuous improvementControling deliveries and custom-clearing and forwarding processesControling adherence of suppliers to the speciffied terms of production and deliveryPlanning the procurement and order flowManaging optimum level of stockIdentifying new opportunities in terms of new products and/or suppliersDesired skills and experience: Energetic and winning attitudeUniversity degree (ideally Bachelor of Economy or engineering)Experience in import and export operationsExperience in the work with suppliers and buying processAttention to detail and precissionStrong communication capability in English languageGood planinng and priority setting skillsPlease contact us by sending your CV and Motivational letter.We will invite shortlisted candidates for an interview.You can find more information about our company by following the link: www.protecheuropa.de
Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Važi do:
21.06.2019
Puno radno
Odgovornosti: Knjiženje izvoda po transakcijskim računimaUnos ulaznih faktura Knjiženje putnih nalogaIzrada finansijskih knjižnih odobrenjaKontrola kartica kupaca i dobavljača i usaglašavanje sa istimVođenje kadrovske evidencije VJEŠTINE I KVALIFIKACIJE:  Diplomirani ekonomista Poželjno određeno iskustvo na poslovima računovodstvaVisoki nivo sistematičnosti, sistemskog razmišljanja i rješavanja problema kroz sistemVisoka inicijativa, liderstvo i beskompromisnost u rješavanju problema Upravljanje podacima, informacijama i znanjem – visok nivo znanja rada u bazama podataka, MS Office aplikacijama a poželjno iskustvo u ERP programu PantheonRadno mjesto je vezano za centralni ured firme u Sarajevu.Prijavite se klikom na link „prijavi se na oglas“ i pošaljite nam vaše CV i podatke za kontakt.Više infromacija o Intrasu možete pronaći na web adresi: www.protech.ba.